”Bright light city’s gona set my soul on fire…” – Elvis

Posted on juni 1, 2010

0


Som vi alla vet vid det här laget så är Mrs M en rätt hård (men rättvis chef). Hon kuskar jorden runt och drar in jobb och shoppar skor medans jag får sköta ruljansen här hemma på kontoret.

MEN…. En gång per år brukar det dyka upp ett kuvert med en flygbiljett på hallmattan. Då bjuder hon in mig att komma och möta henne för en veckas semester vart helts hon befinner sig i världen. Och i morse damp det efterlängtade guldglittrande kuvertet ner bland morgontidningen… Jag såg hur det lyste upp hela hallen. Men spänning sprättade jag upp kuvertet och plockade fram flygbiljetten… OMG….. VEGAS! I’m going to VEGAS baby! Avresa redan i morgon bitti onsdag den 2 juni från Arlanda!!!!

Kort varsel och intensivt packande. Det viktigaste att få med sig dock är ju matchande skor till alla bikinisar. Annars vet jag att jag skulle bli hemskickad igen, och det vill man ju inte riskera.

So all you my darlings, I’m off for a week of fun in Vegas with Mrs M!

Återkommer med full rapport…..   och kanske med ett nytt efternamn, man vet ju aldrig när man är i Vegas…  ;o)

För att ni inte skall behöva sitta hemma och vara ledsna så bifogar jag här lite bilder på hotellen där vi kommer att bo…

VIVA LAS VEGAS!!!!!

/Malin

xoxo

Posted in: Okategoriserade