So much fun, so little time…

Posted on mars 17, 2011

0


…har sagt det förut och säger det igen…! Denna vecka är en sån där vecka då det bara händer roliga saker hela tiden!

I tisdags var jag modell på Dr Sketchy’s Anti Art School. En slags action kroki kan man väl säga. Denna gång var temat ”A decadence of decades” och jag var dels en stilig soldat från 40-talet och en cool biker chic från 70-talet…

Så om ni gillar att teckna kan jag verkligen rekomendera Dr Sketchy’s. Det är en gång i månaden och de har alltid olika teman.

Men som om detta inte var nog med decadence så var jag i går på galapremiären på Tyrol av den nya showen La Soireé!! Och jag säger bara OMFG!!!!!!!! Alltså, jag satt i stort sett med hakan i knät hela tiden. Och när jag inte gjorde det så skrattade jag så att jag höll på att ramla av stolen. Man kan beskriva denna show som en slags engelsk Moulin Rouge. De beskriver showen själva som ”Spektakulära tricks och glamourös galenskap – en extravagant variéte!” och ja det är just vad det är.

Men ett tips, sitt INTE på första rad.. Själv satt jag på andra rad och det räckte för att sitta med hjärtat i halsgropen ett antal gånger…

Well, go book your tickets ögona bums!
http://www.la-soiree.com/

Ja det var min vecka fram till och med onsdag det… och den är långt ifrån slut än…! ;o)

/Malin
xoxo

Posted in: Okategoriserade