Deichmann Spring/Summer 2013

Posted on december 10, 2012

0



Mitt under den värsta snöstormen förra veckan så bjöd Deichmann in för att visa vår och sommarkollektionen för 2013. Kan säga att det var väääääldigt befriande ända in i själen när man kom in från gatan och möttes av gräslukt och fågelsång… Pretto-PR med hjälp av superfixaren Bea Szenfeld hade släpat upp riktigt gräs 5 trappor till en vindsvåning och bjöd på sommarfest. Fabulous säger jag bara! HEPP!

bild[33]Ljuvliga sommar med ljuvliga sommarskor!

bild[31]

Sommarkalas!

bild[34]

Även om jag inte är en sån stor förespråkare av ballerinor så skulle jag kunna tänka mig dessa små praliner…

bild[32]

Kängor är inte heller direkt min grej, men i guldläder kan jag faktiskt tänka mig…

bild[28]

Liiiiiite julstämning var det dock…
Fantastik ide, men jag vet inte om jag skulle våga riskera att mina darlings får stearin på sig…

bild[30]

Mrs M + chefredaktören för Min Bodouir Tifa Högberg

bild[29]

 

Posted in: Uncategorized